Wednesday, March 21, 2012

Το γράμμα του Ανώνυμου Μισθωτού.


(Σκέψεις του blog)

Αν ήμουν ένας διεφθαρμένος εφοριακός και μου λέγανε να κάνουν οι ορκωτοί τον έλεγχο των
φορολογικών υποθέσεων θα είχα πρόβλημα, γιατί παίρνω φακελάκια και έχω φτιάξει ολόκληρη περιουσία, θα ήμουν ενάντιος στο μνημόνιο.

Αν ήμουν ένας κακός γιατρός και τα είχα βρει με την φαρμακευτική εταιρεία θα ήθελα να μπορώ να γράφω τα φάρμακα της, για να μην χάσω τα λεφτά και τα ταξίδια και τα δώρα, θα ήμουν ενάντιος στο μνημόνιο.
Αν ήμουν ένας κακός υπάλληλος της Πολεοδομίας και εισέπραττα το λαδόσημο θα ήθελα να συνεχίσω να βγάζω λεφτά έτσι και δεν θα ήθελα να καταργηθούν οι Πολεοδομίες, θα ήμουν ενάντιος στο μνημόνιο.
Αν ήμουν ένας κακός υπάλληλος σε κάποιο νοσοκομείο και από κάθε προμήθεια είχα κι εγώ κάτι, θα ήθελα να συνεχίσω να βγάζω εύκολα τόσα λεφτά, δεν θα με συνέφερε η μηχανοργάνωση του νοσοκομείου, η τάξη στα οικονομικά του, δεν θα ήθελα λογαριασμούς τι μπήκε και τι βγήκε, μόνο να πληρώνονται τα έξοδα χωρίς πολλές ερωτήσεις, θα ήμουν ενάντιος στο μνημόνιο.
Αν ήμουν ένας κακός υπάλληλος της ΔΕΗ και έπαιρνα γρηγορόσημο, πλασματικές υπερωρίες, 3 χιλιάρικα τον μήνα, θα αγωνιζόμουν ενάντια στην ιδιωτικοποίηση της, θα ήμουν ενάντιος στο μνημόνιο.
Αν ήμουν ένας κακός υπάλληλος στο υπουργείο και για να δώσω έγκριση έπαιρνα σε φακελάκι το ποσοστό μου, δεν θα ήθελα να γίνονται γρήγορα οι δίκες για κάτι σαν κι εμένα, θα ήμουν ενάντιος στο μνημόνιο.
Αν ήμουν ένας διαφθαρμένος υπάλληλος στο ασφαλιστικό σου ταμείο και έκλεβα τις εισφορές, δεν θα ήθελα να διασταυρώσουν τις καταθέσεις μου με το εισόδημα που δηλώνω, θα ήμουν ενάντιος στο μνημόνιο.
Αν το επάγγελμά μου ήταν κλειστό και χρέωνα τα διπλά θα αγωνιζόμουν να το κρατήσω κλειστό, θα ήμουν ενάντιος στο μνημόνιο.
Αν ήμουν ένας κακός γιατρός του ΙΚΑ και ενώ τα ραντεβού μου ξεκινούσα από τις 7:30 το πρωί εγώ πήγαινα όποτε μου καπνίσει, και έφευγα όποτε μου καπνίσει, δεν θα ήθελα αλλαγές, θα με ξεβολεύανε, θα ήμουν ενάντιος στο μνημόνιο.
Αν ήμουν ένας διαφθαρμένος συνδικαλιστής και υπέγραφα να αγοράσει το Ταμείο ένα ομόλογο πιο ακριβά για να πάρω μίζα, θα ήμουν ενάντιος στο μνημόνιο.

Αλλά δεν είναι τόσο μάγκες αυτοί με το μνημόνιο. Δεν μπορούν να τα πιάσουν όλα αυτά. Έτσι αντί να τα κόψουν πήραν τα λεφτά από τους μισθούς τις συντάξεις, τα δώρα, έβαλαν νέους φόρους, μακριά από μας κι όπου θέλει ας είναι.

Εγώ λοιπόν που είμαι μισθωτός, δεν κλέβω κανέναν, και μου έχουνε κόψει μισθό, δώρα, άδειες, παροχές, μου έχουνε βάλει νέους φόρους και περιμένω κι άλλα να πέσουν στο κεφάλι μου, τι πρέπει να κάνω;

Μα φυσικά να αγωνιστώ, μαζί με τους εφοριακούς, τους εργαζόμενους στην πολεοδομία, τους εργαζόμενους στην ΔΕΗ, κλπ. για αυξήσεις.



No comments:

Post a Comment